Elena Gheorghe a revenit in Romania

23.05.2010 18:41

 

Duminica seara, Elena Gheorghe a revenit in tara. Ea a fost asteptata la aeroport de familie si de prieteni ca o adevarata invingatoare. Cantareata nu a parut nici un moment suparata pentru clasarea modesta din finala Eurovision, considerand ca nu are nimic sa-si reproseze in ceea ce priveste interpretarea si show-ul de pe scena.

Dupa ce a acordat cateva interviuri, solista si familia sa au plecat spre vila lor de la Clinceni, unde s-au bucurat de revedere si au schimbat impresii pana in zori.

Palid, cu o privire pierduta si cu un ton al vocii scazut, Laurentiu Duta abia a scos cateva cuvinte, la sosirea in tara. “M-am lecuit. Nu mai particip in viata mea la Eurovision. O sa-mi vad de treaba mea, sa fac muzica de radio. Nu stiu daca am ceva sa-mi reprosez, poate ca melodia mea a fost prea comerciala“, a declarat Laurentiu, pentru Click!. Solistul a plecat direct la Navodari, nerabdator sa-si revada familia.

Photo Gallery: Elena Gheorghe a revenit in Romania