Elena Gheorghe, multumita de prestatia sa

23.05.2010 18:42

 

Reprezentanta Romaniei la Eurovision 2009, Elena Gheorghe, s-a aratat multumita de prestatia sa, desi este de parere ca sistemul de votare a fost cel care ne-a dezavantajat la punctaj.

“Sistemul de votare nu a fost de partea noastra. Asta a fost votarea, din pacate sunt si alte criterii mult mai puternice decat ceea ce fac concurentii. Suntem multumiti de ceea ce am facut pe scena, din pacate nu suntem multumiti de locul pe care ne-am plasat. Ne pare nespus de rau ca nu am putut sa aducem un loc mai bun Romaniei. Suntem descurajati, dar, repet, multumiti de ceea ce am facut pe scena“, a declarat Elena.

De asemenea, cantareata mai spune ca publicul a reactionat pozitiv la show, chiar chiuind la hora.

Reprezentanta Romaniei la Eurovision 2009 s-a clasat pe locul 19 in finala de la Moscova, obtinand 40 de puncte. Fata de anul trecut, cand Nico si Vlad Mirita au cucerit locul 20, nu am reusit sa urcam decat o treapta.

Photo Gallery: Elena Gheorghe, multumita de prestatia sa