Florin Grozea despre albumul solo Laurentiu Duta

23.05.2010 15:36

Albumul solo al lui Smiley din trupa SIMPLU a fost un mare succes. Este in continuare un mare succes, desi merge pe un stil usor diferit de cel al trupei lui. Marius Nedelcu are si el un single care se descurca bine pe radio, chiar daca succesul trupei Akcent nu l-a atins inca. Iar zilele trecute aflu despre albumul solo al lui Laurentiu Duta, compozitor si interpret din trupa 3 Sud Est.

E o moda? E o criza? Sau vine din plictiseala?

Inca nu am auzit melodiile lui si doar timpul ne va spune daca a fost o idee buna. Deocamdata fanii muzicii lui (Laur a compus si pentru AnimalX, Candy, Blondy, Adela Popescu, Andreea Balan, Elena Gheorghe, etc.) sunt curiosi si nerabdatori.

“Nu stiu cum e el… dar zic cum pare. Pare genul de om cu extrem de mult bun simt, la locul lui, linistit. Nu cred ca o cariera solo l-ar ajuta. Are talent, dar cum zicea si Connect-r “de unul singur e greu sa umpli scena” (Denz3l)

“Sunt sigura ca Laur va avea succes cu noul album solo. Este clar ca sunt piese de calitate asa cum ne-a obisnuit pana acum. Nu cred ca va abandona 3se, dar daca o sa prinda va mai scoate si altele” (Ella)

“O sa aiba succes. Numele 3se e prea cunoscut.” (Ade)

“Eu astept albumul 3SE, oare cand va avea timp sa lucreze la el?” (Adriana)

Pe mine ma leaga multe amintiri de el, incepand cu “Cifre”, apoi primul album al trupei care a lansat curentul dance in Romania, hitul “Te-astept sa vii” (pe care o consider una dintre cele mai bune melodii dance romanesti dintotdeauna). Tin minte ca dupa lansarea piesei, in club Maxx, am ajuns acasa tarziu, dupa ora 2 noaptea, si eram impresionat de noul sound, de linie melodica, de tot…

O alta amintire vine din anul 1997 cand 3SE au venit in concert la Brasov, in Piata Sfatului. Hi-Q abia se infiintase si urmaream tot ce era la moda atunci in Romania… Am fost impresionati de coregrafie, de vestimentatie, de faptul ca venisera cu microfoanele lor.

Dupa succesul piesei “Totul va fi bine” in 1999 am fost in studioul lui Laur sa lucram o melodie impreuna, dar pana la urma nu s-a concretizat ideea. Dar am colaborat cu el cand am infiintat impreuna ARTIS – Asociatia Romana a Tinerilor Interpreti si Compozitori, si apoi la www.eOk.ro unde a scris cateva articole pentru site.

Succes Laur!