La aniversarea unui local din oraş Laurenţiu Duţă şi Dony au petrecut o seară „în pijamale”

11.02.2012 00:00

Mai mulţi artişti constănţeni au participat, joi seară, la aniversarea celor trei ani de existenţă a localului constănţean Crema Lounge Cafe e Dolce. Organizatorii au pus la cale o petrecere în pijamale, care a început după ora 23.00. Mai mulţi tineri din Constanţa şi-au rezervat din timp locurile şi au răspuns provocării de a veni costumaţi de… culcare, însă nimeni nu a căzut pradă somnului. Atmosfera a devenit cu adevărat entuziastă după miezul nopţii, când şi-au făcut apariţia vedetele invitate.

 

ŢINUTE SEXY DE… NOAPTE. Deşi conceptul de petrecere în pijamale este unul destul de recent în România, alţi petrecăreţi occidentali având o adevărată tradiţie cu acest tip de evenimente, tinerii prezenţi au luat în serios tematica propusă şi s-au echipat cât mai comod. Fetele au avut avantajul unor ţinute care le puneau în evidenţă aspectul fizic plăcut, cu pantaloni subţiri, fie mai lejeri, fie strânşi pe picior, gen colanţi. Băieţii, ca nişte adevăraţi domni pregătiţi pentru culcare, au purtat halate şi pijamale care le evidenţiau masculinitatea. Distracţia a fost la cote maxime, pe muzica mixată de DJ Simon & Smart, iar dansul s-a dovedit a fi mult mai uşor de practicat în astfel de ţinute.

PETRECERE CU ARTIŞTII 1AM Dintre invitaţii speciali anunţaţi iniţial la eveniment, după miezul nopţii şi-au făcut apariţia Laurenţiu Duţă, Cornel Donici, alias Dony şi tânărul Alex Mica, cel care a cunoscut succesul datorită pieselor „Senorita” şi „Dalinda”. Aceştia fac parte din echipa de producţie 1 Artist Music (1AM), condusă de Duţă, iar marele absent din gaşca lor, la acest eveniment, a fost Alex Enache, alias AlexunderBase, care a fost „răpus” de o… răceală. Laurenţiu Duţă a recunoscut că s-a aflat, cu această ocazie, pentru prima oară la o petrecere în pijamale, declarând în exclusivitate pentru cotidianul „Telegraf” că s-a simţit excelent. „Ne-am simţit foarte bine aici, la Crema, la prietenii noştri, mulţi au venit în pijamale, eu am venit nepregătit, dar m-am descurcat. Este prima petrecere în pijamale la care particip şi este chiar interesantă”, a declarat Laurenţiu Duţă.

Şi interpretul Dony a fost entuziasmat. „M-am simţit foarte bine... De obicei, îmi plac astfel de petreceri, am participat şi prin afara ţării şi realizez că noi, românii, intrăm repede în rând cu lumea bună, la acest capitol”, a concluzionat Cornel Donici.

Photo Gallery: La aniversarea unui local din oraş Laurenţiu Duţă şi Dony au petrecut o seară „în pijamale”