La pizzeria lui Laurenţiu Duţă mănânci cu mâna

13.09.2010 13:33

Laurenţiu Duţă este unul dintre cei mai de succes cântăreţi de la noi. Dacă pe plan muzical, Duţă şi-a făcut o grămadă de fani, nu putem spune acelaşi lucru despre Serenada lui. Adică despre micul local din Năvodari pe care cântăreţul şi l-a deschis cu ceva timp în urmă, dar care este manageriat de familia lui. Mulţi clienţi s-au plâns de servirea proastă, dar şi de calitatea produselor. Printre aceştia se numără şi Irina Cristeacare a declarat:Am fost zilele trecute cu familia la localul lui Laurenţiu Duţă pentru a sărbători un eveniment. Am comandat două pizza şi suprinşi am fost când am constatat că ne-a fost adusă pe o tavă şi... atât. Probabil angajaţii de acolo credeau că noi trăim în junglă şi mâncăm fără tacâmuri. Am mers la o angajată şi am cerut să ne aducă farfurii şi tacâmuri şi a părut mirată de solicitarea noastră. Într-un final, ne-au fost aduse farfurii, dar tacâmurile le-au pierdut, probabil pe drum”.