Laurenţiu Duţă: “E una dintre cele mai triste zile din viata mea

23.05.2010 15:45

Fostul component al trupei 3Sud-Est a devenit fanul lui Michael Jackson la vârsta de 7 ani şi urma să-l vadă în concert, la Londra, pe 24 august.

“Datorită lui Michael Jackson m-am apucat de cântat. Mi-a adus tata, din Turcia, o casetă cu albumul “Thriller”, aveam 7 ani şi de atunci am devenit fanul lui. La 14 ani urcam pe scenă, cântând «Billie Jean»“, spune Laurenţiu Duţă. Lucra în studio, azi-noapte, când a aflat că starul e în comă. A primit apoi un mesaj, pe Skype, de la impresarul său, care îl anunţa că Michael a murit. “Nu vreau să-i supăr pe fanii Elvis Presley ori pe ai altui mare artist, dar cred că Michael Jackson a fost cel mai mare artist al tuturor timpurilor. Trebuia să merg la Londra, să-l văd în concert, pe 24 august, îmi cumpărasem bilete...
Este o mare pierdere, iar aceasta e una dintre cele mai triste zile din viaţa mea!”.