Laurenţiu Duţă: „Mi-aş fi dorit să-l cunosc pe Michael şi să-i mulţumesc. Datorită lui am început să cânt”

23.05.2010 15:52

Laurenţiu Duţă este un fan de cursă lungă al lui Jackson. Începuturile carierei sale au fost marcate puternic de muzica starului american şi, până astăzi, admiraţia pentru Michael a rămas intactă, după cum declară pentru Gândul: „Sunt foarte trist, e o pierdere mare, pentru mine şi pentru întreaga omenire. S-a mai stins un geniu, dar sunt convins că muzica lui va rămâne, aşa cum se întâmplă cu Elvis, cu Freddie Mercury.
Nu ştiu dacă generaţiile viitoare de fani îl vor mai înţelege, ele cresc cu muzica momentului. Dar cu siguranţă Michael Jackson va influenţa în continuare noii artişti, aşa cum a făcut cu Justin Timberlake, Usher sau Chris Brown. A avut un cuvânt greu de spus în industria muzicală mondială.
Marele meu regret e că nu l-am cunoscut personal. Mi-aş fi dorit să-l cunosc şi să-i mulţumesc: datorită lui am început să cânt”. (D.P.)