LaurenTiu DuTA o însoTeSte pe Elena Gheorghe la Eurovision

23.05.2010 16:10

Laurenţiu Duţă şi-a lansat cea mai recentă piesă în emisiunea lui Marian Soci, "Muzica Ta", de la postul Radio 21. Tot în studioul Radio 21 Laurenţiu a mărturisit că merge la Moscova împreună cu reprezentanta României la Eurovision, Elena Gheorghe.
Artistul a recunoscut că are mari emoţii pentru concursul Eurovision de la Moscova, unde va pleca împreună cu Elena Gheorghe, pe data de 2 mai. "Faţă de anul trecut, sunt multe piese bune în concurs. Cu toate astea, cred că avem şanse şi totul depinde de prestaţia Elenei din seara de concurs. În acele trei minute totul trebuie să fie perfect. Din câte m-am informat, sunt bine cotate piesele Norvegiei, Turciei şi Azerbaijanului, dar, ca în orice competiţie, şanse are toată lumea", a povestit compozitorul piesei "The Balkan Girls".
El i-a mărturisit lui Soci că nu ar avea curaj să cânte în acest concurs, pentru că responsabilitatea este prea mare. "În muzică este ca şi în fotbal : dacă învingi eşti un erou, dacă pierzi, eşti huiduit şi ti se cere demisia. Am emoţii şi în calitate de compozitor al piesei şi sper ca oamenii să fie înţelegători şi obiectivi când vor urmări show-ul",a completat Laurenţiu.În finalul interviului acordat la Radio 21, Laurenţiu a vorbit cu multă dragoste şi emoţie despre familia lui. "În fiecare zi mă îndrăgostesc şi mai mult de fiica mea, care are acum 1 an şi 7 luni. Este superbă şi ne înţelegem minunat. Toată lumea spune că seamănă cu mine şi acest lucru mă topeşte", a spus el.