Nu stiu câte fete mai au camera plin cu postere 3 Sud Est, dar un scurt moment de nostalgie nu stric

13.09.2010 13:51

Laurentiu Duta a dat un interviu revistei Confidential în care ne readuce aminte de anii de glorie traiti în sânul 3 Sud Est vorbeste despre destramarea trupei dupa  11 ani de succes.  ce aflam Ca solistul îi arata cu degetul pe fostii lui colegi:

 

“Vreau sa o lamurim. Nu am decis eu despartirea. Am propus sa ramânem împreuna pe parte de concerte, pâna la rezolvarea conflictului dintre noi. Fostii mei colegi nu au rezistat tensiunii dintre noi, care e drept ca era foarte mare de când dadusem drumul la proiectul meu solo, si au anuntat despartirea pe scena, la Voluntari. Era normal sa se discute barbateste, nu sa aflu pe scena ca trupa nu mai exista. În ceea ce priveste proiectul meu solo, sunt foarte multumit. L-am facut asa cum am visat. Am propria mea aparatura tehnica, instrumentele mele si o echipa de baieti talentati. Am lansat trei single-uri: „Visator”, „Împreuna” si „Freeman”. E doar începutul. Mai vin si altele.”

 

Întrebat fiind daca proiectul lui solo i-a ofticat pe Viorel si Mihai, acesta a ar?tat din nou înspre fostii colegi, pe care-i banuieste ca nu erau în stare sa faca fata concertelor live:

 

“Eu am anuntat intentia de a face acest proiect din luna august 2008, cu trei luni înainte de despartire. Asa e fairplay. Ceea ce vedeti  astazi în concertele mele, trebuia sa fie pentru 3rei Sud-Est, dar nu s-a putut. Când am vazut lipsa evidenta  de interes, am decis sa îl fac eu. Ar fi fost un pas mare ca 3rei Sud-Est sa cânte live, cu trupa. Însemna maturizare si respect din partea publicului si a organizatorilor de evenimente. Asa vad eu lucrurile. Oricum, cei 11 ani alaturi de Mihai si Viorel au fost extraordinari si am lasat o mostenire muzicala care va ramâne peste ani. Beatles sau Abba au cântat împreuna zece ani, dar muzica lor se asculta si acum. Cred ca asta este cel mai important lucru. Ultima piesa lansata, „Vorbe care dor”, a atins prima pozitie în topuri. Am avut sase piese pe locul întâi, primul nostru album a fost cel mai bine vândut din România. În total, peste un milion de albume vândute în cei 11 ani.”