The Balkan Girls s-a nascut la telefon

23.05.2010 18:26

"Eu am fost cea care i-am spus lui Laurentiu Duta sa scrie o piesa special pentru acest eveniment, cu vreo doua saptamani inainte de inscriere. M-a sunat intr-o seara si mi-a cantat refrenul la telefon, iar a doua zi i-am dat eu un telefon si am fredonat piesa... am batut palma si ne-am prezentat cu ea la preselectie... si asa The Balkan Girlsa devenit piesa castigatoare..."

- Elena, ai fost de departe cea mai buna sa ne reprezinte la finala Eurovision de la Moscova. Cum te simti, cu aceasta mare reusita si, totodata, responsabilitate, pentru cariera ta? Sperai sa castigi?

- Multumesc tuturor pentru increderea acordata, si o sa fac tot posibilul sa nu dezamagesc pe nimeni si sa aduc onoare Romaniei. Imi doream sa castig, si am muncit mult pentru acest lucru, bineinteles alaturi de echipa mea.

- Cate costume ai schimbat pe scena, si cine le-a creat?

- Au fost cate trei tinute, atat in finala, cat si in semifinala... Vestimentatia a fost creata de un atelier de croitorie, la ideea mea, iar sandalele au fost marca Mihai Albu.

 


- Iti propui sa obtii, in Rusia, marele premiu al concursului Eurovision? Crezi ca ai sanse?

- Fiecare dintre noi are cate o sansa, important este sa avem grija de ea pe tot parcursul... Sunt o fire optimista si tind cat mai sus, dar tot ce imi doresc este sa pasesc pe scena de la Moscova cu dreptul, sa nu am emotii, sa cant foarte bine, show-ul sa iasa perfect, iar publicul sa ne rasplateasca prin aplauze... Numai asa putem obtine un loc fruntas...